dan före doppardan

I dag är det den 23 december, i morgon är det Jul afton. helt sjukt känns det! Har dock införskaffat alla julklappar , blev klar i går! Har mest surrat runt dom senaste dagarna och letat julklappar och fixat lite jul stämning. Jag gjorde kola  härrom kvällen, oh så goda! Kom på nu att vi faktiskt har en pepparkaksdag i kylen, får nog ta och baka den i kväll! Så köpta jag en gran i går, JAG köpte en gran, dom andra var för snåla för att vilja vara med på den. Så nu kan dom ju glömma att dom ens får se på den fina lilla granen!
I morgon ska vi hem till ett gäng svenskar och äta julbord och se på Kalle anka, vi ska göra risgrynsgröt att ta med. Och hur gör man det? Inte den blekaste aning. tur googel finns! Vi blir typ 25 pers så det är ju ingen liten gröt. Men det kommer bli jätte skoj!!
Nu känns allt jävligt bra, sitter och softar på Monkey nästan varje kväll :) Har lite dåligt samvete att jag inte åker mer skidor dock.
Om 5 dagar kommer Stina!!!! woho! Kommer bli grymt :) Sen om 15 dagar kommer syster Therése och Emma!!
Har köpt nya goggles förresten! Röda och snygga!
Nu väntar vi på att siesten ska vara över så vi kan gå ut och handla lite!
Ha det bra och GOD JUL allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0