slapp dag

I dag har det inte hänt så mycket, jag och sofia va ute och gick en sväng, annars har vi mest sett på film. Just nu nördar jag 90210, helt galet bra! Sitter och myser i soffan med choklad, sörplar vatten och datan i knät.
Vi hade världens snöbolls krig i går kväll, eller går natt var det nog mer. Jag och sofia blev gaanska snöiga, det enda från killarnas sida som blev snöit va linus mössa som jag lyckades sno och fylla med snö, hehe.
Nu ska jag se ett till avsnitt av 90210 sen sova, för i morn är det ju fredag!! Och på lördag ska vi åka skidor! YES! Hade världens mardröm i natt om att jag va helt värdelös på att åka skidor.. va inge kul. Får se om det stämmer! De gör de nog..
Jaja, puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA! ;) Men benjamin är min bästa vän :D

2010-12-03 @ 22:00:57
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0