upp i backen

I dag har vi då åkt skidor :D Herregud va värdelös jag va!! gled ner på mage mer än på skidorna. Men jag lyckdes faktiskt att åka en hel backe utan att ramla, men den gången va nog lite tur. Är helt slut i kroppen, men här är det inge slapp inte! Vi ska upp i morn igen :) Det som är mest irriterande är att små ungar som knappt borde kunna gå kör om oss som om vi stod stilla.. Men om några månader så, då får jag min hämd!
Nu lagar vi mat, kött och klyftpotatis blev det i kväll för vi va så stolta över oss själva :) Sen ska vi ut på en pubrunda med några svenskar vi har träffat, får se om vi hittar party-gatan!
/S

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, sandra om du är den anonyma som kommenterat på min blogg, så är du superkul! ;)

2010-12-05 @ 09:40:29
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0