work

Nu har vi jobbat både i går och i dag, det går jävligt bra. Dom hade inget att klaga på! Var på svenska baren South bar i går kväll, lite överskattat tycker jag. Men det tar sig nog snart!
Det är bara så typiskt att det har nu snöat i flera dagar så backarna var som bäst i går och i dag, enda dagarna vi inte kunde åka. Men åker nog i morn!
I kväll ska vi hitta på något jävligt kul! Det är ju trots allt lördag, inte för att det spelar någon roll, vi anpassar festandet efter när vi ska upp i backen!
.
Jag tror några har förväxlat min blogg med någon annans, har massa komentarer från folk jag inte har den aning om vem det är..
.
Nu blir det maaat!
.
Älskade pappa fyllde år i går, Grattis!!
Herregud vad jag saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0