En blogg

Hej där!
Jag ska nu börja blogga eftersom jag drar till Alperna i vinter, och lika bra att börja nu så jag kommer in i det :)
Fan, jag gillar egentligen inte bloggar. Men farmor tyckte jag skulle börja så hon vet vad jag gör i vinter, hehe. Min kära kusin fick hjälpa mig, jag är ju så himla teknisk!
Hur som helst, jag längtar till imorn då Greys Anatomy börjar igen! Jag är en nörd jag vet. Och så är det ju hemse marknad, har inte varit på de på flera år, men i morn är man ledig :)
I dag har jag jobbat , var hemma och sett Tv och våldgästat Jonna en sväng. Lär bli mycket av det nu känner jag! Tur Jonna är arbetslös ;)
Nej nu ska jag sova, så jag orkar åka massa karuseller i morn! Kanske, troligen inte..
Godnatt
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0