life

Hallå!
Kom precis hem från jobbet, sitter nu och ser Rally Brudar som faktiskt är riktigt bra :) Faan va de gick segt att jobba, är nog fortfarande bakis. Men det var det värt! Helt sjukt galet rolig kväll i går! Firade Olivia som fyllde 19 och Therese gjorde sin debut på krogen, roligasta kvällen på länge:) Och sofia hade kul, som var min uppgift enligt henne. ja men jag lyckades ju.
Förresten va det nån som sa att jag va lik Jodie Foster (är inte hon typ 45? de va ju kul) och Therese va lik Megan Fox, det var ju lite roligare. skit unge.
.
Längtar tills vi åker nu!! ah herregud va sjukt.  Liite sur på Linus som inte tror på min bil bara.. vi ska allt visa han att vi kommer till frankrike.
.
Nej nu är pausen slut och filmen börjar igen.
God nattt
/S
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0