wooork

Tjaa
sitter på jobber och fördriver tiden, ingen har tid att prata med mej. sofia jobbar och agnes är med roobin, sara är ingen ide att ringa till, hon svarar aldrig. tror inte hon har nån telefon längre förresten, hur lyckas den människan.
Dom senaste dagarn har jag jobbat typ hela tiden, klämde in en middag i tisdags kväll med Alperna gänger plus föräldrar. vi skulle bestämma massa men det blev bara massa skit snack. vi bestämde datum iaf, den 15 åker vi. tidigt på morgonen sen 200 mil rakt ner. sofia vill köra efter karata, tycker det är roligare (?). vi andra röstar på gps, kom fram till karta. hur fan vinner hon hela tiden.
mamma och pappa åker bort på tisdag till italien, till vad? EM i ko-utställning. man blir ju inte ens förvånad längre. meed då jag jag huset för mig själv, hoppas bara therese kommer hem. då ska vi ha feest! den 29 :) therese för att det är höst lov och jag för, för, fan för att festa. alla är välkommna. typ.
sofia ringde förut i dag och villa sova med mig i natt, då blev jag glad. hon kom sen fram till att mattias va borta i kväll, jag va alltså andrahands valet. den flickan kan inte sova själv längre.  jaja hon kommer iaf när hon slutat, är lediga båda två imorn , great!
Nej nu ska jag förtsätta, ha de gött
/S

Kommentarer
Postat av: Jenny

"alla är välkommna. typ." Hah, ;D

2010-10-25 @ 18:49:51
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0