sjuk stuga

Therese och emma åkte hem i går, trååååkigt. Men jäklar vad kul vi har haft! Syrran var ju en riktig talang på skidor, mot alla ods! haha. Vi var ute och åt en kväll, åkte skidor, afterski, och baren typ varje kväll! Härlig tid :)
Alla är sjuka här i huset, utom mattias. Så vi ligger och ser film typ hela tiden.. Börjar bli ganska rastlös!
Till en ganska rolig sak, jag skulle bäställa två stora cider häromkvällen, då sa jag: Två store cidar! bartendern fatta absolut ingenting(han var alltså svensk), stod där säkert i 5 min till jag till slut kom på att ingen här fattar gotländska! Fick då min cider!
Nu ska vi fortsätta se film!

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Jobbigt att vara sjuk, men du gjorde en ganska rolig särskrivning i rubriken, haha.

2011-01-13 @ 17:02:24
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0