10 dagar

I går åkte familjen hem, trist men hade tre underbara dagar med dom! Det kommer jag leva på länge. Vi var i backen i söndags och måndags, gick riktigt bra för allihopa, pappa tyckte det var kalas kul och körde stört lopp. I tisdags var vi uppe på Aiguille du midi och kollade utsikten sen en sväng på stan och på kvällen hamburger tallrik på Monkey, lyckade dagar allihopa!
I går var det fika i backen för Filippa som fyllde 20, afterski sen utgång. Och i dag har jag och sofia jobbat, sen har jag och killarna städat, så nu ser man golvet iaf!
Just nu försöker killarna fixa stobbet i vasken, sofia äter macka och skryter om sina champinjoner hon fick på jobbet i dag och jag studerar mina kära roomies.
Nu ska jag ut och steka på sud torget!
Lägger upp bild någon dag då internet funkar lite bättre, just nu får jag vänta i timmar.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0