20 åringarna

I går fyllde Marcus och Patrik 20, ojojoj vilken bra dag och kväll! Picknick med pannkaks-tårta, afterski, middag hos oss med grillning och långbord. Kvällen avslutades med att vår lägenhet blev det minsta dans-golv någon skådat, riktigt kul helt enkelt!
I tisdags var det dags för den berömda hockey matchen mellan Chamonix A-lag/veteraner och svenska säsongare, eftersom en del av vår familj var med var vi så klart där och kollade. Sofia var enda tjejen som var med, vilket var himla roligt och nu är hon kändis i Cham. Och det bästa av allt, VI VANN!! Ojojoj vilket spänning, vi kvitterade i sista minuten och vann på straffar! 4-3 till SVERIGIE! Efter matchen blev det öl på Chambre med hockey hjältarna.
I dag har vi slappat, jag har varit hos Karin och kollade in hennes nya lägenhet, hon har flyttat till ett eget ställe liten bit bort. Lite förlångt bort för min smak men vi kommer att våldgästa henne ändå! Så jag sov på hennes balkong medans hon packade upp, oj så varmt, 16 grader i skuggan och typ 25 i solen. Här är det tydligen Vår i bara nåra veckor så nu är det alltså SOMMAR!(?) I kväll ska vi då till karin och käka tacos, hennes favorit mat blir inflyttningsfesten!
Internet är fortfarande inte på vår sida så laddar upp lite bilder när jag kan!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0