not much

I dag händer inte mycket, dåligt väder= ingen åkning. Inge jobb heller, så jag och Karin ligger och ser Eva och Adam, nostalgi på hög nivå. I går jobb, sen grillning på kvällen hos oss, efter det tjej-förfest hos dom fyra brudarna mittemot, riktigt kul kväll! I kväll ska vi grilla igen, det är ju så hilma gott, hur kan man bara grilla på sommarn!? Eller vanligt folk gör de, i vår familj står pappa ute i snöstorm i november och grillar, bara för han har en grill-galen dotter! Men här är det inte snöstorm, långt ifrån. Och ingen italien blev det heller, bussen var reda full. Men i morn ska jag nog masa mig upp och åka ganska tidigt, så man slipper slasket. Får se hur det blir med den saken. Juste, linus köpte Jordgubbar i går (!) så i kväll blir det jordgubbar och glass till efterätt. Nämnde jag att det är vår här?
Jag och Karin som slappar i sängen
BYE

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart med vår! Härligt att se och höra ifrån dig!Jeanette har just varit här på mat ost,kex o vin.Vi har inte grillat ännu!!!

2011-03-17 @ 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0