så var vi fyra kvar

Nu är det bara vi kvar, Marcus åkte hem i lördags kväll. Oj hur många gånger har jag inte skrivit den meningen. 8 gånger för att vara exakt. Det var iaf en riktigt kul vecka! Vi var ute i fredags eftersom det faktiskt var Marcus sista kväll, förfest i Karins nya lya sen vidare mot South Bar som alla andra kvällar.
I dag har jag jobbat, hatar att jobba söndagar, det är så j ä k l a mycket att göra då. Men men nästa vecka ska vi inte jobba något på hotellet vilket ska bli hilma skönt, så jag och Sofia kan vara ute nån kväll samtidigt.
I kväll blir nog en slapp kväll, vill upp tidigt och åka i morn. Är så fruktansvärt sugen på skidor nu!!!
.
saknar sommar på Gotland
saknar min bästa bästa syster
BYE

Kommentarer
Postat av: Jenny

du glömde JAG SAKNAR BÄSTA KUSINEN! :D <3

2011-03-27 @ 22:55:34
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: Margareta Johansson

Hoppas ni kommer hem med era båda ben i behåll.Var igår i Eksta fick god middag.Fick då höra om Marie och Mats resa till er. Hälsn.Mormor Margareta.

2011-04-02 @ 15:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0