tro det eller ej

Det ofattbara har hänt, det har snöat!!! Inte speciellt mycket, men det var ändå underbart! Så i dag var vi uppe tidigt, vid backen när liften öppnade, åkte nåra åk och satt sen och solade/sov i två timmar! När vi kom hem sen satt vi oss på torget i shorts och t-shit (jo, så varmt är det!) och jag och Linus spelade lite fotboll! Funderar på att börja korpen i sommar, får se hur det blir med det.
Nu håller vi på och bokar resan till MILANO, åh vad det ska bli spännande!! Vi stannar nog i två dar, så vi hinner se lite av staden oxå.
Denna vecka jobbar vi bara en dag, ska faktiskt blir jäkligt gött! Så vi är lediga på lördag båda två, vilket inte har hänt sen i julas. Passar perfect för på fredag ska vi få låna Karins chefs bastu! woho. Jag, sofia, karin och dom fyra tjejer mitt emot, kommer bli riktigt skoj!
.
SAKNAR MIN KÄRA KUSIN OXÅ SÅKLART
BYE

Kommentarer
Postat av: jenny

bäst för dig det! :)

2011-04-03 @ 09:14:35
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0