Mumbai

Nu ar vi i mumbai, eller bombay som dom sager. vet inte hur nat av dom stavas dock.
Iaf det ar varmt, sjukt varmt, en helt annan varme an forut, mycket fuktigare! Har ar typ mest shopping som galler, aker i morgon natt till bangkok.
Dom senaste tre dagarna i Udaipur var helt otroliga! Vi har haft matlagnings kurs, sett bollywood film pa bio. Lyxigaste bion jag sett, alla hade varsin fotolj med lutbart ryggstod och fotstod, nice! Sen har vi varit o ridigt, stina gillade det dock inte sa hoppade av efter 5 min o gick hem men jag o sofia red i typ 2 h, jatte kul! Sen har vi shoppat massor, kopt ladervaskor, jag har latit sy upp en klanning, hilma kul! Allt de ar nu pa vag hem i ett stort paket till hemse!
Vi har umgats jatte mycket med svanskarna har nere, super trevliga manniskor! Maste aka tillbaka till Udaipur nan gang :)
allt for nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0