Los Angeles

Hejsan!
Nu är vi alltså i LA, större stad får man leta efter! Men fin är den! Vi kom i fredags så vi har bara sett turist grejerna än, Hollywood skylten, Walk of fame, och i går var vi hela dan på universal studios, det var sjukt kul! Sen hittade vi ett nice hostel i går kväll, i west Hollywood, massa folk, fräscht och dom anordnar massa saker, så i går kväll åkte vi limmo med fri dricka till en club tillsammans med typ halva hostlet, riktigt kul var det!! Men vi blir lite utpekade för vi är verkligen dom enda tjejerna som har lång byxor och platta skor haha.  I dag var vi gått på en gigantisk marknad som låg mitt emot hostlet, där fanns precis allt! Köpte inget utan gick mest runt o kollade, åt creps och lyssnade på ett band som spelade, himla mysigt!  På tal om shopping så har min väska blivit dubbelt så stor... Det går verkligen inte att inte shoppa här! Det är så massa snyggt överallt, såå ett större hand bagage måste inhandlas! 
Nu ligger jag i soffan och degar medans Sofia o Jonna är ute o handlar mat, vi ska försöka vara mäster kockar i kväll!  Ha det bra, hej svejs!
(jag är inte riktigt såå röd o Jonna är inte så blek, konstig lampa!) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0